News

Concert dilluns 21

Recordatori de l’Anna (enviat a tothom)

1) Vestuari:
Samarreta del color que vulgueu però sobretot llisa (no estampats, ni logos, ni dibuixos..). Intenteu portar colors vius, si anem variats quedarà molt més maco.
Pantalons de l’estiu que vulgueu però de roba texana (preferiblement blaus),

2) Horaris:
16:00h: Els que us vagi bé i vulgueu, a l’Institut per portar els instruments i el material.
16:30h: Tothom a Paula Montal per assajar.
18:30h: Comença el concert. Recordeu-ho al públic!
Nois i noies, queda un últim esforç i l’hem de fer plegats dilluns. Assajarem tots junts tant al matí com a la tarda. Al matí hem d’acabar de coordinar-nos, i a la tarda provarem el so a l’aire lliure i tornarem a assajar amb les músics.
Penseu que el concert serà a un espai públic i que per tant durant tota l’estona que hi siguem hem de ser molt respectuosos amb la gent que n’estarà fent ús. Si tot l’assaig va bé, tindreu una estona de descans abans del concert.
I sobretot….SI ALGÚ ENCARA NO ES SAP ALGUNA DE LES CANÇONS….ESTUDIEU!